Street Food Púchov

Prípadová štúdia

Reštaurácia Street Food sa už viac ako 4 roky zameriava na štýl a ponuku pouličnej gastronómie. Sústreďuje sa najmä na kvalitu a čerstvosť svojich surovín, pričom ponúka široký výber domácich jedál a špecialít pre všetkých gurmánov.

Nachádza sa v srdci mesta Púchov a je obľúbeným miestom nielen medzi miestnymi obyvateľmi, ale aj zahraničnými turistami. 

streetfood burger
streetfood kuracie nugety hranolky zeleninová obloha dresing

Vízia

Street Food je koncept, ktorý spája čerstvosť a kvalitu domáceho jedla s netradičnými kombináciami chutí, vďaka čomu si vybudoval miesto na gastro trhu. Svoje umenie ponúka v kamennej prevádzke, ktorá je základom pre podnikanie reštaurácie.V Street Food-e si však uvedomili, že podstatným obmedzením kamennej prevádzky je práve ich lokalita a fakt, že ak chcú prinášať svoje umenie na tanier ďalším ľuďom, mali by svoje kvality preniesť aj do online sveta.

Tak sa zrodila myšlienka webovej stránky Streetu, s dosahom a doručením jedla aj okoliu, pričom zákazník si objedná jedlo priamo od reštaurácie a nie cez sprostredkovateľský portál. Výhodou moderného prístupu sa tak stala nielen možnosť širšieho dosahu, ale aj uľahčenie prístupu k zákazníkom bez potreby prijímania objednávok telefonicky, či úspora času pre obsluhu zákazníkov. 

street food Púchov náhľad stránky mockup laptop a mobil

Projekt

Na začiatku našej cesty sme spoločne definovali identitu reštaurácie Street Food, ktorá bola základom pre tvorbu novej webovej stránky. Web mal komunikovať identitu a charakteristické črty reštaurácie, ktorými sú najmä pouličný, no moderný štýl v spojení s kvalitou domácich jedál s netradičnými kombináciami. Pritom bolo nevyhnutné dbať na jednoduchosť a prehľadnosť stránky či bezproblémovú orientáciu zákazníkov po jednotlivých podstránkach, čo prehĺbi ich zážitok.

Z dizajnového hľadiska sme preto stránku navrhli v modernom, no jednoduchom štýle s ľahkou orientáciou po jednotlivých podstránkach, s cieľom zdôrazniť jedinečnosť jedál a odzrkadliť víziu Street Foodu. Z technického hľadiska sme implementovali funkcionality, ktoré zákazníkom umožňujú napríklad kombinovať dostupné možnosti jedál, objednať si jedlo na určitý čas či automatický výpočet ceny za doručenie jedla až k nim domov.

Kvalita

zákazník vie, čo konzumuje

Autenticita

zákazník vidí, čo konzumuje

Transparentnosť

zákazník vie, od koho konzumuje
streetfood Púchov náhľad stránky špeciály a Smokey Chicken mockup laptop a mobil

Výsledky

Na webstránke Street Foodu sme spoločne pracovali 3 mesiace. Boli plné výziev, nevyhnutných improvizácii a zábavnej kreativity. Samotný web sme napokon spustili len za podpory SEO, teda bez platených výkonnostných Google kampaní. Odvtedy ubehlo už niekoľko mesiacov a zákazníci Street Foodu využívajú web dennodenne. A ich počet pomaly, ale isto rastie.

3 MESIACE

bez Google telefonických hovorov a žiadostí o trasy

4,500+

návštev stránky

370+

online objednávok

250+

telefonátov z webu