Prípadová štúdia
Reštaurácia Street Food sa už viac ako 4 roky zameriava na štýl a ponuku pouličnej gastronómie. Sústreďuje sa najmä na kvalitu a čerstvosť svojich surovín, pričom ponúka široký výber domácich jedál a špecialít pre všetkých gurmánov.
Nachádza sa v srdci mesta Púchov a je obľúbeným miestom nielen medzi miestnymi obyvateľmi, ale aj zahraničnými turistami.
Vízia
Street Food je koncept, ktorý spája čerstvosť a kvalitu domáceho jedla s netradičnými kombináciami chutí, vďaka čomu si vybudoval miesto na gastro trhu. Svoje umenie ponúka v kamennej prevádzke, ktorá je základom pre podnikanie reštaurácie.V Street Food-e si však uvedomili, že podstatným obmedzením kamennej prevádzky je práve ich lokalita a fakt, že ak chcú prinášať svoje umenie na tanier ďalším ľuďom, mali by svoje kvality preniesť aj do online sveta.
Tak sa zrodila myšlienka webovej stránky Streetu, s dosahom a doručením jedla aj okoliu, pričom zákazník si objedná jedlo priamo od reštaurácie a nie cez sprostredkovateľský portál. Výhodou moderného prístupu sa tak stala nielen možnosť širšieho dosahu, ale aj uľahčenie prístupu k zákazníkom bez potreby prijímania objednávok telefonicky, či úspora času pre obsluhu zákazníkov.
Projekt
Na začiatku našej cesty sme spoločne definovali identitu reštaurácie Street Food, ktorá bola základom pre tvorbu novej webovej stránky. Web mal komunikovať identitu a charakteristické črty reštaurácie, ktorými sú najmä pouličný, no moderný štýl v spojení s kvalitou domácich jedál s netradičnými kombináciami. Pritom bolo nevyhnutné dbať na jednoduchosť a prehľadnosť stránky či bezproblémovú orientáciu zákazníkov po jednotlivých podstránkach, čo prehĺbi ich zážitok.
Z dizajnového hľadiska sme preto stránku navrhli v modernom, no jednoduchom štýle s ľahkou orientáciou po jednotlivých podstránkach, s cieľom zdôrazniť jedinečnosť jedál a odzrkadliť víziu Street Foodu. Z technického hľadiska sme implementovali funkcionality, ktoré zákazníkom umožňujú napríklad kombinovať dostupné možnosti jedál, objednať si jedlo na určitý čas či automatický výpočet ceny za doručenie jedla až k nim domov.
Kvalita
Autenticita
Transparentnosť
Výsledky
Na webstránke Street Foodu sme spoločne pracovali 3 mesiace. Boli plné výziev, nevyhnutných improvizácii a zábavnej kreativity. Samotný web sme napokon spustili len za podpory SEO, teda bez platených výkonnostných Google kampaní. Odvtedy ubehlo už niekoľko mesiacov a zákazníci Street Foodu využívajú web dennodenne. A ich počet pomaly, ale isto rastie.
3 MESIACE
bez Google telefonických hovorov a žiadostí o trasy