SUSHI POINT

Reštaurácia Suhi Point je novovzniknutá prevádzka s jednoročnou históriou, ktorá dodržiava japonskú tradíciu podávania prírodných a zdravých jedál. Hoci v samotnej reštaurácii miesto na sedenie nenájdete, jedlo si môžete vyzdvihnúť alebo objednať až domov. 

Nachádza sa v menej známej lokalite v obci Horné Kočkovce, odkiaľ rozváža svoje sushi dobroty do okolitých obcí v okruhu 10 kilometrov.

snimky-uz-coskoro

Vízia

Sushi Point je koncept reštaurácie, ktorá neponúka možnosť posedenia v interiéri či exteriéri. Svoje jedlá si tak zákazníci môžu buď vyzdvihnúť priamo na mieste alebo objednať doručenie až domov. Okrem toho sa reštaurácia nachádza v menej známej lokalite, ktorá zákazníkom nie je tak prístupná ako napríklad centrum mesta. Práve tieto dve skutočnosti možno z pohľadu podnikania v gastronómii považovať za výrazné negatíva, ktoré môžu ovplyvniť jej úspech.

A práve tu sa zrodila myšlienka spolupráce s Digimunity, pričom našou hlavnou úlohou bolo vytvoriť prezentáciu a povedomie o reštaurácii v okolitých mestách a obciach, ktoré spadajú pod oblasti doručenia jedál. Nakoľko je Sushi Point našim klientom od samotného vzniku reštaurácie, tento projekt predstavoval pre nás ozajstnú výzvu.

snimky-uz-coskoro

Projekt

V začiatkoch našej spolupráce sme spoločne definovali hlavné časti projektu, súvisiace s tvorbou prezentácie a povedomia reštaurácie. Zamerali sme sa najmä na stratégiu obsahu a reklamné kampane na sociálnych sieťach Facebook a Instagram, ktoré sme doplnili o kampane vo vyhľadávaní Google. V rámci prezentácie aktuálne sústredíme svoju pozornosť napríklad na pôvodnú webovú stránku Sushi Point, ktorá je v súčasnosti vo fáze prerábky. 

Taktiež sme si uvedomili, že samotná reštaurácia je obmedzená práve jej systémom a lokalitou, čo zásadne obmedzuje možnosti rozvoja podniku. Preto sme navrhli plán rozšírenia konceptu aj o ponuku v rámci cateringu, svadieb, osláv a firemných akcii, ktoré dokonale vyplnia finančné straty, vyplývajúce z konceptu reštaurácie.

Realita

zákazník vidí, čo objednáva

Kvalita

zákazník vie, čo konzumuje

Prezentácia

zákazník nemá obavy o spoluprácu
snimky-uz-coskoro

Výsledky

Sushi Point sme ako projekt spustili začiatkom roka 2022. Postupom času spoločne pracujeme na rozvoji celkom obmedzeného konceptu reštaurácie, ktorý však nezastaví našu víziu úspešného podniku. Za tento rok sme spolu dosiahli napríklad cieľ  zamestnať šikovných pomocníkov, ktorí majiteľovi umožňujú tráviť menej času v kuchyni a viac priestoru venovať sa ďalším rozvojovým aktivitám. 

Aktuálne napĺňame prezentačný plán rozvoja ponuky cateringu, svadieb, osláv a firemných akcii, ktoré vypĺňajú ďalšie formy dopytu a otvárajú nové možnosti. Budúce navýšenie príjmov je totiž súčasťou plánu rozšírenia reštaurácie o nové priestory či možnosti posedenia v exteriéri.

5 MESIACOV

v období 1.5. - 1.10.2023

55,000+

lokálnych zobrazení na Facebooku

1,100+

objednávok jedla

320+

žiadostí o trasu v Google

Podobné projekty