Prípadová štúdia
Nutrip je nutričný plán pre ženy, nie však obyčajný – je totiž založený na základe rozboru krvi, podľa ktorého sa dokáže prispôsobiť potrebám tela na mieru. Jeho cieľom je vzdelávať zákazníčky o tom, ako si samy dokážu nastaviť zdravý životný štýl a zároveň sa cítiť sebavedomo a dobre vo vlastnom tele.
V rámci svojich služieb poskytuje napríklad detoxikačný týždeň, flexibilný cvičebný plán, dostupné a jednoduché recepty, potraviny či konzultácie.
Vízia
Nutrip je značka certifikovanej nutričnej poradkyne, ktorá vo svojom voľnom čase pomáha ženám vytvoriť si pozitívny vzťah so svojim telom a zdravím. Aktuálne je projekt vo fáze hobby, tedanvedľajší príjem, napriek tomu však majiteľka pripúšťa, že v budúcnosti z toho môže vzniknúť aj plnohodnotné podnikanie.
Ako zamestnaný človek sa preto rozhodla, že na štart projektu nebude tlačiť a začne v malom – prostredníctvom facebookovej stránky a jednoduchej reklamy, ktorá osloví zákazníkov. Problémom však bolo, že jej vtedajšia facebooková stránka bola zablokovaná, a teda nemohla viac využívať to, čo dovtedy odhodlane budovala. A práve tu sa stretli naše cesty.
Projekt
Na začiatku spolupráce sme najskôr projekt do hĺbky navnímali a analyzovali potenciálnu konkurenciu v oblasti zdravej výživy. S týmito informáciami sme sa pustili do tvorby novej identity, Facebookovej stránky a kampaní, ktoré by projekt prezentovali na úrovni. Samotná majiteľka je zároveň energická a pozitívna žena, a práve jej identitu sme sa snažili pretaviť do stránky.
Nakoľko bola pôvodná stránka permanentne zablokovaná, spoločne sme navrhli a vytvorili novú identitu hobby majiteľky – projekt Nutrip, ktorý sme založili doslova od nuly. Projekt si tak prešiel dizajnom loga, tvorbou mailovej adresy, vizuálnej identity a komunikácie. Našu klientku sme zároveň postupne vzdelávali ako si spravovať sociálne siete, plánovať a analyzovať príspevky, využívať pomoc umelej inteligencie či ako narábať s canvou, v ktorej sme vopred pripravili dizajny pre rôzne typy príspevkov.
Výsledky
Projekt dostal novú tvár, nové nastavenia aj novú reklamnú kampaň. Nakoľko však zatiaľ nemá vybudované publikum, jeho rozbeh a úspech zo začiatku závisí od úspechu reklamnej kampane, ktorá pracuje s minimálnym dostupným budgetom.
Cieľom kampane je však získať zákazníka prostredníctvom formulára, kde v prípade záujmu zadá svoje kontaktné údaje – údaje, ktoré zákazník nedá hocikomu, reklama nového projektu teda musí zaujať. Projekt sme spustili len nedávno, z dostupných údajov však vieme, že za prvé 4 dni, získal Nutrip hneď 4 zákazníkov, a to s budgetom 1,66€ na deň.
7 MESIACOV



