Prípadová štúdia
Moderné stomatologické centrum, ktoré kombinuje profesionálnu starostlivosť s najnovšími technológiami, to je Arculum. S dôrazom na individuálny prístup a komplexné riešenia sa stará o zdravý a krásny úsmev každého pacienta. Okrem zubnej starostlivosti poskytuje aj priestor na spoluprácu pre odborníkov v oblasti stomatológie, čím vytvára komunitu zameranú na zdieľanie poznatkov a kvalitnú prax.
Tento projekt vznikol v srdci Brna a za jeho úspechom stojí tím skúsených odborníkov, ktorí presadzujú názor, že zdravie a estetika ústnej dutiny sú navzájom prepojené.
Vízia
Arculum predstavuje tím vysoko odborne vzdelaných jednotlivcov, ktorí spolu tvoria silný tím. Ich víziou v rámci spolupráce bola preto rovnako silná webová stránka. Tá mala podľa požiadaviek komunikovať úroveň nie len vizuálne ale aj technicky. Uvedomovali si, že konkurencia na českom trhu má z veľkej časti vybudované weby naozaj na úrovni a ak chcú byť konkurencieschopný, úroveň v realite musia vybudovať aj v online priestore. A práve tu začala naša cesta.
Je nutné uviesť, že tento projekt mal už v čase oslovenia spolupráce vytvorenú vizuálnu identitu, čo nám umožnilo venovať sa prioritne dizajnu webovej stránky. Rovnako sme na začiatku dostali do rúk pôvodný web klienta, na ktorý už boli vynaložené nemalé prostriedky. V rámci spolupráce sme preto mali už len obmedzený budget a pred sebou otázku, či opravíme a dokončíme pôvodne kódovaný web alebo vytvoríme nový od základu.
Projekt
Nakoľko už vizuálna identita Arculum bola stanovená, rozhodli sme sa pre nový web a zo začiatku sme sa sústredili najmä na výber vhodnej témy, ktorá musela zahŕňať možnosti funkčných efektov. Po stanovení témy sme sa vrhli na rozloženie stránky, ktoré bolo treba prekopať od základu. Vďaka analýze konkurencie z Českej republiky a okolitých štátov sme napokon postupne vyskladali obsah jednotlivých podstránok, ktoré sme rozdelili do samostatných sekcii.
Súčasťou projektu bola aj tvorba vizuálu prvkov na mieru pomocou kódu, ktorý je responzívny na všetkých typoch zariadení. Web tak získal nie len jedinečné interaktívne tvary, ale aj ikony vytvorené na mieru, ktoré nemá žiadny konkurent. Samozrejmosťou pre projekt tohto rozmeru bola aj príprava a implementácia SEO a copywritingu, bez ktorého by sa web nezaobišiel.
Výsledky
Tím Arculum nás oslovil 2 týždne do spustenia kamennej ambulancie, čo z pohľadu náročnosti požiadaviek bola naozaj výzva. Po dlhých hodinách konzultácii a tvrdej práce sme web napokon spoločne dokončili za 4 týždne, čo však stále pokladáme za úspech, najmä z pohľadu limitovaného budgetu a komplexnosti webu. Okrem toho sa Tím Arculum rozhodol s nami ďalej spolupracovať aj v oblasti reklamných kampaní a ich správy. V závere odozva na seba nenechala dlho čakať..