Ako tvoriť dlhodobú stratégiu obsahu sociálnych sietí?
Sociálne siete sú dnes už jedným z najdôležitejších nástrojov pre Váš online marketing. Bez riadnej stratégie obsahu bude totiž Vaša prítomnosť na týchto platformách chaotická a neúčinná. V tomto článku sa preto dozviete, prečo je dôležité mať stratégiu pre sociálne siete a aké môžu byť následky, ak ju nemáte.
Obsah bez stratégie
Ak nemáte vypracovaný dlhodobý plán komunikácie cez sociálne siete, prichádzate o silný komunikačný kanál medzi Vami a potenciálnymi zákazníkmi. Pre budovanie dôvery a vzťahu so zákazníkom, je totiž dôležitá práve strategická komunikácia, ktorá zahŕňa napríklad aj psychológiu. Dôsledkami nedostatočnej obsahovej stratégie môžu byť:
Nízka efektivita
Zlá reputácia
Strata potenciálnych zákazníkov
Zaostávanie za konkurenciou
Vyššie náklady
Hlavné časti stratégie obsahu
Základom kvalitnej a dlhodobej stratégie je jej rozdelenie do niekoľkých samostatných častí. Vďaka týmto hlavným častiam budete mať jasnejší pohľad na to, ako správne vytvárať a riadiť obsah na sociálnych sieťach.
Ako často pridávať príspevky na sociálne siete?
Správna frekvencia príspevkov na sociálnych sieťach je kľúčovým faktorom pre udržanie a zapájanie Vašej cieľovej skupiny. Zamerajte sa preto najmä na tieto aspekty: