/

24. apríla 2024

Ako tvoriť príspevky na sociálne siete?

socialne-siete-digimunity

Príspevky, ktoré zaujmú a zapoja cieľovú skupinu

V dnešnej digitálnej ére sú sociálne siete viac ako len miestom na zdieľanie fotografií a statusov. Pre firmy a digitálne agentúry predstavujú jedinečnú príležitosť budovať vzťahy so svojimi zákazníkmi, zvyšovať povedomie o značke a dosahovať svoje obchodné ciele.

V tomto blogu sa pozrieme na niekoľko dôležitých krokov a tipov, ktoré vám pomôžu vytvoriť efektívne príspevky, ktoré zvedú vaše sociálne siete na novú úroveň.

Komunikujte v 2. a 3. osobe - ty / Vy

Osobnou komunikáciou vzbudzujete v zákazikovi pocit, akoby ste sa prihovárali priamo jemu osobne – zákazník tak nadobudne pocit dôležitosti. Vašim cieľom je znieť autenticky, osobne a pútavo – iba tak si získate a udržíte pozornosť zákazníka.

 

Píšte nenútene

vyhnite sa nafúknutým slovám ako naozaj, veľmi, neskutočne, najlepšie, najlacnejšie ... nezveličujte nasilu, publikum si o Vás vytvorí vlastný názor

Píšte prehľadne

text rozdeľte do jednotlivých odstavcov, ktoré dávajú zmysel, pričom píšte kratšie vety alebo rozdeľujte dlhé vety na časti - použite maximálne 15 slov v jednej vete

Píšte jednoducho

nie v zložitých vzorcoch - ak musí publikum lúštiť Vaše myšlienky, stratí záujem.

Píšte prirodzene

Píšte stručne a vecne spôsobom, ako pri bežnej komunikácii s priateľom.

Zapájajte publikum

do textu pridajte otázku - publikum tak spracuje to, čo hovoríte, hlbšie a intenzívnejšie.
komunikacia-digimunity

"Čo z toho mám ja?"

Myseľ podnikateľa viac nerozmýšľa ako myseľ zákazníka. Vaši zákazníci majú rozdielne potreby a túžby, ktoré sa málokedy zhodnú s tými Vašimi.

Preto je dôležité všímať si správanie Vašej cieľovej skupiny, zamerať ho a prispôsobiť sa mu. Hoci ponúkate kvalitné služby alebo tovar, podvedomie zákazníka sa vždy pýta – „Čo z toho mam ja?“

e-commerce

AIDA

Pozornosť

zaujmite zákazníka veľkou správou, odvážnym vyhlásením alebo faktom na úvod - "Pozor!" / "Akcia!" / "Len tento týždeň máš šancu / máte šancu .." / "Vedel si, že / vedeli ste, že .."

Záujem

zaujmite zákazníka funkciami, výhodami alebo inovatívnymi vlastnosťami produktu / služby, ktoré mu prinášajú hodnotu

Túžba

dajte zákazníkovi pocítiť túžbu tým, že im ukážete ich život s Vašim riešením (napr. smart hodinky, vďaka ktorým budete motivovanejší, aktívnejší a potom sa budete cítiť viac fit)

Akcia

vyzývajte zákazníka k akcii a povedzte mu, čo má urobiť ďalej - priveďte ho bližšie ku kúpe
strategia-digimunity