MemoryGlass

Prípadová štúdia

Spoločnosť MemoryGlass je prvou firmou na slovenskom trhu s výrobou sklenených pomníkov za použitia techniky digitálnej potlače. Spolupracuje s partnerskou firmou so 45-ročnými skúsenosťami v oblasti výroby skla, pričom dizajn  pomníkov potláča priamo do bezpečnostného tvrdeného skla.

memoryglass sklenené pomníky velar
sklenene-pomníky-aurora

Vízia

MemoryGlass prichádza na trh s nevšedným produktom, ktorý narúša stáročia trvajúce vnímanie náhrobných kameňov. V kontraste s klasickými pomníkmi dostupnými v kamenárstvach, tvorí totiž umelecké sklenené spomienky, ktoré menia spôsob, akým si pripomíname svojich blízkych. Ako ľudia máme však prirodzenú tendenciu odporovať novým trendom a zmena v nás môže vyvolať strach z neznámeho či vášnivé diskusie.

Našou úlohou bolo preto vdýchnuť tejto vízii život, vytvoriť povedomie na celom území Slovenska a popritom oslobodiť sklenené spomienky od strachu či obáv. A to všetko s obmedzeným rozpočtom pre reklamné kampane a oslovenie potenciálnych zákazníkov.

memoryglass web mockup laptop a mobil

Projekt

Na začiatku spolupráce sme spoločne definovali podstatu, význam a myšlienku produktu, ktorú ľuďom odovzdáme s každou spomienkou. Celý koncept sklenených pomníkov sa preto odvíja od osobitnej autentickej spomienky na našich zosnulých, ktorú zachováme aj pre ďalšie generácie. MemoryGlass totiž pôsobí vo sfére úzko spätej s pojmom smrť, čo v každom z nás zanecháva veľmi silné emócie. 

Ďalším krokom bolo vytvorenie vizuálnej prezentácie prostredníctvom modernej no dôstojnej webovej stránky, ktorá priblíži víziu spoločnosti každému návštevníkovi. Samotný web sme doplnili o služby UX dizajn, SEO a copywriting a prepojili s Google Business. Napokon sme vytvorili stratégiu obsahu a komunikácie, ktoré sme zabalili do prispôsobených reklamných kampaní na platforme Facebook a vo vyhľadávaní Google. 

Myšlienka

zákazník vníma silnú emóciu

Transparentnosť

zákazník pozná proces výroby

Vizuál

zákazník vidí výsledný produkt
memoryglass webstránka mockup

Výsledky

Spoločnosť MemoryGlass je našim klientom od samého začiatku, pričom projekt sme spustili pred záverom sezóny, začiatkom októbra 2023. Keďže pomníky ako také nie je v zimných mesiacoch možné umiestniť na kamenný povrch bez rizika poškodenia, ostávajúci mesiac sme sústredili najmä na tvorbu povedomia. 

Výsledky, ktoré môžete vidieť nižšie, sú teda len začiatkom našej cesty za úspechom projektu MemoryGlass. Napriek tomu sa nám však za jeden a pól mesiaca od spustenia podarilo osloviť niekoľko desiatok tisíc ľudí, ktorí ďalšiu sezónu roku 2024, môžu predstavovať potenciálnych zákazníkov.

45 dní

od úplného začiatku spoločnosti

7,500+

zobrazení webovej stránky

177,000+

oslovení na Facebooku

11%

miera preklikov kampaní Google Ads