Prípadová štúdia
Snívate o vlastnom dome pre vašu rodinu, ktorý nebude len stavbou ale ozajstným domovom? Domov, ktorý si môžete navrhnúť od A po Z a nebude vás stáť všetky úspory a obličku k tomu? Máte šťastie. Práve takýto typ domova vyrába slovenská firma Garazstav. A navyše je aj mobilný.
Garazstav tvorí modulové a mobilné kontajnery, ktorých využitie nemá hraníc. Objednať si tak môžete vysnívaný dom, chatu, garáž, priestor pre reštauráciu, kancelárie, bufet či dielňu so zabudovanou garážou. Možnosti sú neobmedzené.
Vízia
Erik a Róbert sú mladí podnikavci, ktorí našli vášeň v realizácii mobilných modulových stavieb. Počas krátkej existencie firmy vybudovali už vyše 50 stavieb na Slovensku, Česku, Rakúsku či Ukrajine. Hoci je Garazstav hlavným zdrojom ich príjmu, jeho výška im zatiaľ neumožňuje rozširovať firmu, ktorá má skutočný potenciál rásť. Preto sa rozhodli isť cestou digitálneho marketingu, ktorý im umožňuje rast aj s menšími investíciami.
Ich vízia je rozšíriť povedomie firmy najskôr na Slovensku, kde chcú získať silnú pozíciu na trhu a postupne budovať povedomie aj v zahraničí. S tým prichádza aj rozšírenie portfólia o ďalšie typy stavieb a to len v prípade, ak sa im podarí najskôr rozšíriť povedomie a získať nových zákazníkov.
Projekt
Ako vždy, najskôr sme sa pozreli na základ dobrých PPC kampaní – existujúcu webovú stránku. Už tu sme narazili na prekážky, ktoré môžu zásadne ovplyvniť výkonnosť reklamných kampaní. Príliš veľa textu, príliš dlhé stránky, nízka rýchlosť, všemožné superlatívy, responzivita či bezduchá prezentácia.. a to je len časť z chýb, na ktoré sme narazili.
Preto sme navrhli nový web, nový vzhľad, funkčnosť aj komunikáciu. Pre čo najpresnejšie sledovanie správania zákazníkov, sme prepojili web s platformami Google Ads, Facebook, Google Analytics a Microsoft Clarity. Kvalitné sledovanie nám tak pomôže lepšie nastaviť, rozvíjať a smerovať reklamné kampane. Nakoniec sme spoločne prebrali možnosti obsahu a nastavili stratégiu komunikácie a obsahu webu. Ako bonus sme správne nastavili jednotlivé platformy, s čím majú klienti často problémy.
Modernosť
Funkčnosť
Prehľadnosť
Výsledky
Projekt Garazstav spustil svoje kampane len nedávno. Najbližšie týždne a mesiace nás tak čaká každodenná starostlivosť o ich očakávaný výkon a neustále zlepšovanie komunikácie, kľúčových slov, textov, obrázkov.. Aj s nižším rozpočtom sme v prvých dňoch kampaní zachytili stovky kliknutí a tiež telefonáty, a to je len začiatok.
Už teraz však máme skvelú odozvu od známych aj zákazníkov, čo nám napovedá, že sme sa opäť vydali správnou cestou.