Prípadová štúdia
Ďalšou novinkou je projekt, ktorý vás pozýva k dobrodružstvám v rôznych kútoch Slovenska. Turifľaša je praktická turistická fľaša a interaktívna hra, s ktorou navštívite známe aj neznáme miesta Slovenska. Zo svojich zážitkov si napokon môžete odniesť nálepky, ktoré si nalepíte na fľašu a tak tvoríte album spomienok.
Projekt vznikol v Revúcej, východné Slovensko, a jeho tvorcami sú nadaná podnikateľka Klaudia, social manažérka a dobrodruh Viki a kreatívny dizajnér Martin.
Vízia
Keďže Turifľaša prichádza na trh ako litrová turistická fľaša, termofľaša, interaktívna hra a turistický album v jednom, rozhodne si dokáže nájsť svoje miesto na trhu. Ako nový a nepoznaný produkt však pre svoj predaj potrebuje najskôr vytvoriť povedomie o tom, že existuje. Napríklad samotná konkurencia buduje svoje pozície v online svete a tu by nový projekt rozhodne nemal zaostávať. Tím Turifľaše sa preto rozhodol, že pre dosiahnutie svojich cieľov je online svet najrýchlejšou a najdostupnejšou možnosťou. A práve tu sa naše cesty spojili.
Samotná Turifľaša je naozaj špecifickým produktom, preto by aj jej prezentácia na trhu mala byť odlíšiteľná od ostatných. A ak to chceme dosiahnuť, projekt bude vyžadovať prípravu E-dokumentácie, tvorbu dizajnového webu, chytľavý copywriting, premakané SEO a tiež budovanie povedomia na sociálnych sieťach.
Projekt
Ako býva zvykom, na začiatku spolupráce sme spoločne definovali identitu Turifľaše, jej cieľovú skupinu, spôsob komunikácie, štýl prezentácie a hlavné reklamné kanály. Po teórii sme hladko prešli do praxe a tu prišla hneď prvá výzva – vytvoriť dizajnový web, ktorý sa vyrovná už existujúcemu kreslenému dizajnu produktu. O ten sa totiž staral člen tímu Turifľaše Martin, s ktorým sme zároveň pracovali aj na webovej stránke. Najskôr sme vopred pripravili návrh a rozloženie webu, zatiaľ čo Martin tvoril dizajn jednotlivých sekcii stránky.
Z turiflasa.sk sa napokon stal originálny e-shop s interaktívnymi prvkami, platobnou bránou, doručovacím systémom Packeta a automatickým spracovaním objednávok. Výber a prípravu vhodných kanálov pre reklamné kampane – Facebook, Instagram, TikTok a Google Ads – vrátane samotných textov sme zvládli v spolupráci s druhým členom tímu Viki.
Originalita
Interaktivita
Funkčnosť
Výsledky
Turifľaša nás oslovila doslova v hodine H, keďže od začiatku spolupráce až do spustenia projektu, ubehlo len 42 dní. Za ten krátky čas sa vyskytlo mnoho očakávaných ale aj neočakávaných problémov, na ktoré sme však vždy rýchlo a kreatívne reagovali. Aktuálne sa projekt nachádza vo fáze tvorby povedomia a analýzy dát, čo nám neskôr umožní posúvať projekt dopredu už na základe informovaných rozhodnutí.