Príspevky, ktoré zaujmú a zapoja cieľovú skupinu
V dnešnej digitálnej ére sú sociálne siete viac ako len miestom na zdieľanie fotografií a statusov. Pre firmy a digitálne agentúry predstavujú jedinečnú príležitosť budovať vzťahy so svojimi zákazníkmi, zvyšovať povedomie o značke a dosahovať svoje obchodné ciele.
V tomto blogu sa pozrieme na niekoľko dôležitých krokov a tipov, ktoré vám pomôžu vytvoriť efektívne príspevky, ktoré zvedú vaše sociálne siete na novú úroveň.
Komunikujte v 2. a 3. osobe - ty / Vy
Osobnou komunikáciou vzbudzujete v zákazikovi pocit, akoby ste sa prihovárali priamo jemu osobne – zákazník tak nadobudne pocit dôležitosti. Vašim cieľom je znieť autenticky, osobne a pútavo – iba tak si získate a udržíte pozornosť zákazníka.
Píšte nenútene
Píšte prehľadne
Píšte jednoducho
Píšte prirodzene
Zapájajte publikum
"Čo z toho mám ja?"
Myseľ podnikateľa viac nerozmýšľa ako myseľ zákazníka. Vaši zákazníci majú rozdielne potreby a túžby, ktoré sa málokedy zhodnú s tými Vašimi.
Preto je dôležité všímať si správanie Vašej cieľovej skupiny, zamerať ho a prispôsobiť sa mu. Hoci ponúkate kvalitné služby alebo tovar, podvedomie zákazníka sa vždy pýta – „Čo z toho mam ja?“