Prípadová štúdia
Nutrip je nutričný plán pre ženy, nie však obyčajný – je totiž založený na základe rozboru krvi, podľa ktorého sa dokáže prispôsobiť potrebám tela na mieru. Jeho cieľom je vzdelávať zákazníčky o tom, ako si samy dokážu nastaviť zdravý životný štýl a zároveň sa cítiť sebavedomo a dobre vo vlastnom tele.
V rámci svojich služieb poskytuje napríklad detoxikačný týždeň, flexibilný cvičebný plán, dostupné a jednoduché recepty, potraviny či konzultácie.
Vízia
Nutrip je značka certifikovanej nutričnej poradkyne, ktorá vo svojom voľnom čase pomáha ženám vytvoriť si pozitívny vzťah so svojim telom a zdravím. Aktuálne je projekt vo fáze hobby, tedanvedľajší príjem, napriek tomu však majiteľka pripúšťa, že v budúcnosti z toho môže vzniknúť aj plnohodnotné podnikanie.
Ako zamestnaný človek sa preto rozhodla, že na štart projektu nebude tlačiť a začne v malom – prostredníctvom facebookovej stránky a jednoduchej reklamy, ktorá osloví zákazníkov. Problémom však bolo, že jej vtedajšia facebooková stránka bola zablokovaná, a teda nemohla viac využívať to, čo dovtedy odhodlane budovala. A práve tu sa stretli naše cesty.
Projekt
Na začiatku spolupráce sme najskôr projekt do hĺbky navnímali a analyzovali potenciálnu konkurenciu v oblasti zdravej výživy. S týmito informáciami sme sa pustili do tvorby novej identity, Facebookovej stránky a kampaní, ktoré by projekt prezentovali na úrovni. Samotná majiteľka je zároveň energická a pozitívna žena, a práve jej identitu sme sa snažili pretaviť do stránky.
Nakoľko bola pôvodná stránka permanentne zablokovaná, spoločne sme navrhli a vytvorili novú identitu hobby majiteľky – projekt Nutrip, ktorý sme založili doslova od nuly. Projekt si tak prešiel dizajnom loga, tvorbou mailovej adresy, vizuálnej identity a komunikácie. Našu klientku sme zároveň postupne vzdelávali ako si spravovať sociálne siete, plánovať a analyzovať príspevky, využívať pomoc umelej inteligencie či ako narábať s canvou, v ktorej sme vopred pripravili dizajny pre rôzne typy príspevkov.
Informovanosť
Prezentácia
Transparentnosť
Výsledky
Projekt dostal novú tvár, nové nastavenia aj novú reklamnú kampaň. Nakoľko však zatiaľ nemá vybudované publikum, jeho rozbeh a úspech zo začiatku závisí od úspechu reklamnej kampane, ktorá pracuje s minimálnym dostupným budgetom.
Cieľom kampane je však získať zákazníka prostredníctvom formulára, kde v prípade záujmu zadá svoje kontaktné údaje – údaje, ktoré zákazník nedá hocikomu, reklama nového projektu teda musí zaujať. Projekt sme spustili len nedávno, z dostupných údajov však vieme, že za prvé 4 dni, získal Nutrip hneď 4 zákazníkov, a to s budgetom 1,66€ na deň.