AB-Stavebniny

Prípadová štúdia

AB-Stavebniny prinášajú svojim klientom dostupné stavebné materiály pre výstavbu či renováciu nehnuteľností už viac ako 25 rokov. Sústredí sa najmä na výrobky od kvalitných a overených dodávateľov, pričom inštalácie zabezpečuje širokým sortimentom vlastnej ťažkej techniky.

Svoje prevádzky má v meste Púchov a obci Lúky, kde vybudovala svoje základne od nuly.

ab stavebniny náhľad 3D vizalizácie mockup laptop a mobil digimunity

Vízia

AB-Stavebniny si získali svoje miesto na trhu predovšetkým vďaka kvalite a širokému sortimentu výrobkov, ktoré zabezpečujú od najznámejších výrobcov na trhu. Za 25 rokov svojej existencie si vybudovali stabilné zázemie a pozornosť svojich zákazníkov, a to najmä v miestach svojich kamenných prevádzok. S vývojom podnikania však prišla aj otázka online pôsobenia, a tak sa naše cesty pretli.

Požiadavkou bolo najmä rozšírenie povedomia vo vyhľadávaní a mapách Google, čo by zákazníkom umožnilo ľahšie vyhľadať výrobky a služby, ktoré vyhľadávajú v lokalitách AB-Stavebnín a ich blízkom okolí. Výzvou však bola aj úprava pôvodnej webovej stránky so staromódnym vzhľadom, ktorá vznikla v roku 2014, pričom samotná stránka poskytovala zastaralé údaje a len zlomok sortimentu.

digimunity ab stavebniny náhľad Google vaša firma

Projekt

Na začiatku našej cesty sme spoločne navrhli a implementovali úpravy webovej stránky, spracovali vizuál produktov, obnovili funkčnosť objednávkových formulárov, vytvorili pútavé texty a napokon dokončili SEO. Pritom bolo nevyhnutné dbať na funkčnosť, jednoduchosť a prehľadnosť stránky, či bezproblémovú orientáciu zákazníkov po jednotlivých podstránkach, čo prehĺbi ich zážitok.

Druhou, nemenej dôležitou úlohou, bolo zvýšiť povedomie a priviesť zákazníkov pomocou vyhľadávania a máp Google, a to v lokalitách a okolí prevádzok AB-Stavebnín. Celý proces sa však musel zaobísť bez využitia reklamných kampaní vo vyhľadávaní, ktorých prínos spočíva práve v privádzaní zákazníkov na web. 

Funkčnosť

nakopnutie dopytu cez web

Vizuál

zákazník vidí, aký produkt kupuje

Povedomie

zákazník vie, kde môže kúpiť
ab stavebniny digimunity screenshots v mockup laptop a mobil

Výsledky

Na webstránke AB-Stavebnín sme spoločne pracovali 1 a pól mesiaca, vrátane všetkých poskytnutých služieb. Vďaka službe SEO a Google Business sme napokon získali podporu neplatenej natívnej reklamy, čím sme sa vyhli plateniu reklamy vo vyhľadávaní. Z poskytnutých služieb tak AB-Stavebniny môžu čerpať pozitívne výsledky až niekoľko desiatok mesiacov.

6 MESIACOV

bez použitia Facebook & Instagram Ads a Google Ads

103%

nárast interakcií profilu

133%

nárast volaní z Google

325%

nárast žiadostí o trasu

Podobné projekty